به گزارش وبدا بم؛ صبح امروز دوشنبه، یازدهم خرداد ماه، دکتر علی رادفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، با هيئت همراه بصورت میدانی از مرکز بهداشت گنبکی بازدید کرده و با مهندس برجی فرماندار این شهر، دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست، دکتر رادفر ضمن ابراز رضایت از اقدامات و دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان در شهرستان گنبکی، بر ضرورت همکاری میان بخشی دستگاههای اجرایی و حوزه بهداشت و درمان به منظور ارتقای سطح سلامت در این منطقه تأکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مهندس ایمان صادقی مدیر روابط عمومی دانشگاه و مهندس دستیارحقیقی رئیس مرکز بهداشت گنبکی، نیز در این نشست حضور داشتند و در خصوص مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.