EN
۱۴۰۵ چهارشنبه ۳ تير
کد : 59320-67597      تاریخ ایجاد : ۱۴۰۵ يکشنبه ۱۷ خرداد   تعداد بازدید : 15
نشست وبیناری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با مقام عالی وزارت بهداشت؛ تأکید بر اجرای پزشکی خانواده و استقرار مؤثر نظام ارجاع
به گزارش وبدا بم؛ ظهر روز ۱۲ خرداد۱۴۰۵   در نشست وبیناری دکتر علی رادفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم ومعاونین وجمعی از مدیران با مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اهمیت اجرای برنامه پزشکی خانواده و استقرار مؤثر نظام ارجاع به‌عنوان یکی از راهبردهای اساسی ارتقای نظام سلامت تأکید شد

در ادامه این نشست، اجرای برنامه پزشکی خانواده و استقرار مؤثر نظام ارجاع به‌عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های نظام سلامت کشور مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت تحقق این برنامه در راستای ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی و افزایش رضایتمندی مردم تأکید کردند.

همچنین این نشست به بررسی راهکارهای توسعه خدمات سلامت، افزایش دسترسی عادلانه مردم  به خدمات درمانی و تقویت نقش پزشک خانواده در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی پرداختند.

در ادامه، بر لزوم هماهنگی و همکاری تمامی بخش‌های مرتبط برای اجرای هرچه بهتر برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع تأکید و نقش این برنامه در مدیریت بهینه منابع، ارتقای شاخص‌های سلامت و تسهیل دسترسی مردم به خدمات تخصصی تبیین شد.

این نشست با هدف تبادل نظر، بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای اجرایی در زمینه توسعه برنامه پزشکی خانواده و استقرار نظام ارجاع در سطح کشور برگزار شد.
 
 
 
 
 
نظر شما :
captcha
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
آ+
آ
آ-