به گزارش وبدا بم روز شنبه ۲۳ خرداد۱۴۰۵ کمیته جایابی دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور دکتر علی رادفر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم ، مشاور رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران و کارشناسان حوزه آموزش برگزار شد.
این نشست با هدف بررسی وضعیت بهکارگیری و تعیین تکلیف نیروهای فارغالتحصیل متعهد خدمت دانشگاه و همچنین متعهدین بومی استان تشکیل شد.
در این نشست درخواستهای ارسالی از سوی دانشآموختگان متعهد خدمت مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیته پس از بحث و تبادل نظر درباره شرایط و نیازهای موجود، تصمیمات لازم را در خصوص نحوه بهکارگیری و محل خدمت این افراد اتخاذ کردند.
درپایان این نشست بر ضرورت بهرهگیری بهینه از ظرفیت نیروهای متعهد خدمت در راستای تأمین نیازهای حوزه سلامت و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه تأکید شد.