دانشگاه علوم پزشکی بم
کد : 59320-67593      تاریخ انتشار : ۱۴۰۵ دوشنبه ۱۱ خرداد تعداد بازدید : 19

اخبار مدیریت | رئیس انجمن دندانپزشکان ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم دیدار کرد

رئیس انجمن دندانپزشکان ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم دیدار کرد
رئیس انجمن دندانپزشکان ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم دیدار کرد
رئیس انجمن دندانپزشکان ایران در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم بر توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی و خدماتی در حوزه سلامت تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر محمدرضا فلاحی، رئیس انجمن دندانپزشکان ایران، روز یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ با دکتر علی رادفر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر فلاحی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های خود در شهرستان بم پس از زلزله این شهر، اظهار کرد: از نخستین روزهای پس از وقوع زلزله بم در کنار مردم این منطقه حضور داشته‌ام و همواره خود را متعلق به این شهر می‌دانم.

 وی همچنین آمادگی انجمن دندانپزشکان ایران را برای گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و ارائه خدمات سلامت‌محور در شهرستان بم اعلام کرد و بر تداوم حمایت از برنامه‌های ارتقای سلامت دهان و دندان در منطقه تأکید نمود.

 دکتر فلاحی که به عنوان یکی از خیرین برجسته کشور در حوزه سلامت شناخته می‌شود، ارائه خدمات درمانی رایگان، اهدای مواد مصرفی و تأمین تجهیزات نوین دندانپزشکی را از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های خود در راستای حمایت از مناطق کمتر برخوردار و ارتقای سطح خدمات دندانپزشکی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم نیز ضمن قدردانی از خدمات و حمایت‌های دکتر فلاحی در سال‌های گذشته، بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تخصصی انجمن دندانپزشکان ایران برای ارتقای شاخص‌های سلامت منطقه تأکید کرد.

در این دیدار، دو طرف بر تداوم همکاری‌های مشترک در حوزه سلامت، آموزش و ارائه خدمات دندانپزشکی، به‌ویژه توسعه خدمات درمانی رایگان و تجهیز مراکز درمانی، تأکید کردند.