برگزاری کمیته جایابی دانشگاه علوم پزشکی بم برای تعیین تکلیف نیروهای متعهد خدمت
برگزاری کمیته جایابی دانشگاه علوم پزشکی بم برای تعیین تکلیف نیروهای متعهد خدمت
به گزارش وبدا بم روز شنبه ۲۳ خرداد۱۴۰۵ کمیته جایابی دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور دکتر علی رادفر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم ، مشاور رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران و کارشناسان حوزه آموزش برگزار شد.
این نشست با هدف بررسی وضعیت بهکارگیری و تعیین تکلیف نیروهای فارغالتحصیل متعهد خدمت دانشگاه و همچنین متعهدین بومی استان تشکیل شد.
در این نشست درخواستهای ارسالی از سوی دانشآموختگان متعهد خدمت مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیته پس از بحث و تبادل نظر درباره شرایط و نیازهای موجود، تصمیمات لازم را در خصوص نحوه بهکارگیری و محل خدمت این افراد اتخاذ کردند.
درپایان این نشست بر ضرورت بهرهگیری بهینه از ظرفیت نیروهای متعهد خدمت در راستای تأمین نیازهای حوزه سلامت و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه تأکید شد.