1- نظارت بر حسن اجرای کلیه واحد خدمات رایانه ای 2- سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف 3- درخواست تامین وسایل و تجهیزات فنی دستگاهها و ملزومات و خدمات مورد نیاز واحد 4- برآورد، تهیه و تنظیم فهرست، فنی قطعات مورد نیاز پشتیبانی سخت افزارهای موجود و انطباق قطعات خریداری شده با مشخصات فنی مورد نیاز 5- شناخت کافی از سیستم های عامل مرکز به منظور نصب و راه اندازی، عیب یابی و پشتیبانی سخت افزاری 6- نظارت بر نصب و راه اندازی، نگهداری، پشتیبانی و عیب یابی سخت افزاری رایانه ای و دستگاههای جانبی 7- طراحی و پیکر بندی سخت افزاری شبکه و نظارت بر اجرای ان 8- انتخاب، نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز شبکه 9- نظارت بر نصب لوازم و قطعات جانبی جهت افزایش توانایی های سخت افزاری و راه اندازی انها 10- مطالعه و تحقیق و تهیه گزارش در زمینه فن اوری سخت افزاری و ارائه پیشنهادهای لازم منظور اتفاء سطح کیفی سخت افزارهای مرکز 11- تهیه برنامه بهینه سازی رایانه ها بر حسب نیاز مرکز به معاونت پژوهشی دانشکده 12- تهیه و تدوین دستوالعمل های لازم در زمینه بهره برداری و نگهداری سخت افزارها و نرم افزارها به منظور حصول بهترین بازدهی 13- تدوین برنامه های اموزشی و ارائه اموزشهای لازم به دانشجویان مرتبط با امور خدمات رایانه ای 14- مطالعه و ارزیابی فعالیتها، سیستم ها و روشهای موجود و ارائه پیشنهادات طرح های اصلاحی در جهت نیل به اهداف سازماندهی 15- مشارکت در برگزاری سمینارهای تخصصی و ارائه نتایج حاصله از تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی مربوط به فرابری داده ها 16- انجام بررسی های راهبردی در زمینه طرح های جامع انفورماتیک و ارائه نتایج به مقام های مافوق 17- همکاری با واحدهای حوزه معاونت اموزشی دانشکده در زمینه تسریع در امور اموزشی نظیر ثبت نام و تهیه کارنامه های دانشجویان 18- انجام سایر امور محوله از سوی معاونت پژوهشی دانشکده |